Sunday, May 5, 2013

Oranje!

Iemand op D&V had het idee een maandelijkse uitdaging te organiseren. Het thema van April: oranje (met of zonder hoofdletter) Er kwamen een aantal kronings motieven voorbij, maar dat heeft weinig zin hier. Dus dan maar zonder hoofdletter en gewoon ee hemd in de kleur oranje.
De stof had ik al een tijdje liggen, Thomas had het zelf uitgekozen nota bene, het motiefje was er ook in het blauw nl. Het patroon is uit Ottobre (zomer 2012) en heeft contrasterende stoffen voor de knopenlijst, onderkraag, mouw en zoom. Ik dacht eerst dat allemaal weg te laten maar de blauwe Chambray die op mijn naaitafel lag bleek er mooi bij te passen dus die heb ik gebruikt.

Zoals je ziet moeten de knoopjes er nog op. Ik ben er best tevreden mee, ik vind kleine geometrische motieven leuk voor jongens, gesophisticeerd. Het patroon is klassiek en zonder poespas.

No comments:

Post a Comment