Sunday, May 29, 2011

Zo zo, de eerte post....
Ik zou bij het begin willen beginnen, maar dat is niet zo handig. Dus dan maar met deze sjaal, gebreid afgelopen winter. Garen is van Drops (Vivaldi), een eenvoudig lace-patroon. Heerlijk luchtig en lekker warm.



Dan verder met dit vestje: ik bestelde de stof om er een slaapzak van te maken (nee, geen foto). Ik had nog wat over en zag het patroon in een Ottobre. De boordstof had ik al.
Het duurde even voor ik door had hoe het moest met de boordjes op de zakken, moest het zelfs 2 keer opnieuw doen. Maar het resultaat mag er zijn.





Ik kreeg de smaak echt te pakken met de locker, en dus maakte ik deze pijama:


Thomas "meet" hier of hij van de commode af kan springen. Niet dus.
Slapen doet hij trouwens niet in deze pijama. Meneer doet niet aan pijama's. Kan ik ergens ook wel begrijpen, heb er zelf ook een hekel aan. Maar hij heeft wel een slaapzak aan, dat dan weer wel.

No comments:

Post a Comment