Sunday, August 14, 2011

Tank top en cadeautje

Na een aantal dingen voor mezelf, toch nog snel een tank top voor Thomas gemaakt. De stof had ik een tijd geleden al gekocht, als in aan het begin van de zomer, maar het was steeds blijven liggen. Een halve yard was het, 45 cm, dat moet ruim genoeg zijn dacht ik. Het is inderdaad genoeg, maar nèt. In het vervolg iets meer kopen dus.


Voor de zomer was ik begonnen aan een slaapzak voor Thomas. Het ging al meteen mis, ik had niet genoeg stof gekocht en moest onderaan een baan dwars aanzetten om genoeg lengte te hebben. Een schoonheidsprijs zou hiermee niet te winnen zijn. En toen werd het zo vreselijk warm. Die zak ik dus nooit af gekomen. Een beetje jammer van de stof, vooral omdat het een echt baby-printje is. En Thomas is geen baby meer. Dus heb ik er maar een T-shirtje voor baby neefje van gemaakt.


No comments:

Post a Comment